اگر درگذشته قصد تهیه بیمهنامههای خاصی را داشتید باید بهصورت فیزیکی در شعب مختلف نمایندگیهای بیمه حضور پیدا میکردید و با توجه به نیاز خود از خدمات و بیمههای مدنظر استفاده میکردید اما در سالهای اخیر سایتهای مختلفی برای ارائه خدمات بیمه به بیمه گذاران به وجود آمده اند که تمامی خدمات بیمه و خدمات پس از فروش آن را بهصورت مجازی در اختیار کاربران قرار میدهند.
اسنپ مارکت یکی از محبوبترین زیرمجموعههای اسنپ است که فعالیت خود را با همکاری فروشگاههای زنجیرهای هایپراستار، مایلی و سایر سوپرمارکتها در زمینه مواد غذایی، آرایشی و بهداشتی آغاز نموده و روز به روز در حال گسترش است.
ادامه مطلب ...در اینجا میخواهیم در مورد دیجی کالا جت، یکی از جدیدترین سرویسهای دیجی کالا و نقش این سرویس در گسترش خرید آنلاین محصولات سوپرمارکتی و همچنین دریافت کد تخفیف دیجی کالا جت صحبت کنیم. ادامه مطلب ...
اسنپ اولین و محبوب ترین تاکسی اینترنتی در ایران است که سال ۱۳۹۳ در تهران متولد شد. این نرم افزار درواقع کاربردیترین اپلیکیشن درخواست خودرو میباشد. در استفاده از اسنپ تنها کافی است مبدا و مقصد را روی نقشه تعیین کرده و سپس در امنیت و آرامش کامل به رفتوآمد بپردازید.
حتما برای شما هم پیش آمده است که بخواهید از فروشگاهها و پلتفرمهای فروش آنلاین خرید کنید. این روزها، چنین پلتفرمهایی نسبت به بازار و فروشگاههای فیزیکی محبوبیت بیشتری پیدا کردهاند.
با وجود آنها، شما میتوانید بهراحتی و بدون هیچ زحمتی، تنها با فشردن چند دکمه و کلیک، بهترین محصولها را پیدا و خریداری کنید. در ضمن این محصولات بسیار سریع و در یک چشم به هم زدن هم به دست شما خواهند رسید. اما نکته مهمی که شاید نظر شما را هم به خود جلب کرده باشد، تخفیف گرفتن از چنین سایتهایی است.
زمانی که به فروشگاههای سطح شهر خود میروید، میتوانید با فروشنده آن تعامل داشته باشید و اصطلاحا چانه بزنید تا از تخفیفی هر چند جزئی بهرهمند شوید. اما این امکان معمولا در فروشگاههای آنلاین وجود ندارد. از طرفی عمده کار ما امروزه با چنین فروشگاههایی است و قطعا به تخفیف گرفتن از آنها نیاز داریم، اما چطور میتوانیم این کار را انجام دهیم؟
شاید در فروشگاههای آنلاین نتوانید در لحظه با فروشنده تعامل کرده و از آن تخفیف بگیرید. گاها فروشندگان آنلاین، بیشتر اتوماتیک هستند و امکان تعامل با آنها به هیچ عنوان وجود ندارد. در این صورت، باید شما را با چیزی به نام کد تخفیف آشنا کنیم.
کدهای تخفیف به شما بهعنوان صاحبین کسب و کار کمک میکنند که خود را بیشتر مطرح کنید. تصور کنید زمانی که مشتری در حال روبهرو شدن با قیمتهای مشابه و گران برای کالاهای مشابه در سایتهای مختلف است، ناگهان با سایت شما و کد تخفیفی که شما برای آنها قرار دادهاید، روبهرو میشود. در این لحظه شما مانند فرشته نجات مشتری میشوید و آن را از منجلاب قیمتهای سرسامآور بیرون میکشید.
پس میتوان گفت که ارائه کد تخفیف یکی از بهترین راهها برای تبلیغ کسب و کار شماست که بیشتر از هر روش دیگری میتواند مشتریها را به سمت کسب و کار شما روانه کند. از طرفی، امروزه بیشتر کسب و کارها به این روش تبلیغ روی آوردهاند، پس در صورت عدم استفاده از این کدها، به نحوی از دیگر رقبای خود در بازار عقب میمانید که قطعا دوست ندارید چنین چیزی برای شما پیش بیاید.
از نظر مشتری نیز کد تخفیف به مثابه همان چانه زدن و تخفیف گرفتن است اما این بار بسیار بهتر و کارآمدتر! بدین ترتیب کد تخفیف حتی میتواند نرخ کمتری را هم برای شما به ارمغان بیاورد و در عین حال شما را از شر ساعتها چانه زدن مغازههای سطح شهر و فیزیکی هم راحت کند. این کدها معمولا از تخفیف بسیار بیشتری هم نسبت به حالت عادی برخوردار هستند و هر از چند گاهی یکبار از سوی سایتها ارائه میشوند.
ادامه مطلب ...