فروشگاه اینترنتی دیجی کالا جت با هدف ارائه سریع محصولات اساسی همچون: کالاهای سوپرمارکتی، محصولات بهداشتی و نظافت، خانه و آشپزخانه، پروتئینی و... ایجاد شده است. این فروشگاه در پی آن است که محصولات مورد نیاز کاربران را در کمتر از 45 دقیقه به دست آنها برساند و بتواند رضایت هرچه بیشتر مشتریان خود را جلب نماید. ادامه مطلب ...
شاید بتوان گفت که یکی از بهترین دستاوردهای دنیای تکنولوژی، بهوجود آمدن سوپرمارکتهای آنلاین است که انجام خریدهای روزانه را برای مصرف کنندگان سادهتر کردهاست. سوپرمارکت آنلاین یک فروشگاه مواد غذایی، شویندهها و... است که امکان تهیه مایحتاج روزانه را برای افراد بهصورت آنلاین فراهم میکند. خرید از سوپرمارکت آنلاین به این صورت است که کاربران سفارش خود را بهصورت اینترنتی از طریق وبسایت یا اپلیکیشن فروشگاه مورد نظر ثبت میکنند و سپس آن را از طریق ارسال با پیک درب منزل و یا در راه خانه بهطور مستقیم از فروشگاه تحویل میگیرند. افراد میتوانند با خرید آنلاین از سوپرمارکتها بهراحتی به تنوع گستردهای از محصولات دسترسی داشته باشند و نیازهای خود را از بین کالاهای متنوع انتخاب کنند.
در حال حاضر بسیاری از مردم به جای خرید حضوری از سوپرمارکت، کالای مورد نیازشان را به صورت آنلاین سفارش میدهند. از این رو تعداد زیادی از سوپرمارکتها به فعالیت آنلاین مشغول هستند. اما نمیتوان گفت که همه آنها موفق هستند. در این مقاله قصد داریم عوامل موفقیت یک سوپرمارکت آنلاین را بررسی کنیم و دریابیم که چطور برخی از این فروشگاههای اینترنتی تا این حد توانستهاند مشتریان زیادی را به خود جذب کنند. ادامه مطلب ...